Tiskové centrum (137)

  • Senioři a handicapovaní v Českých Budějovicích, Havířově, Šumperku a Vimperku se od Nového roku dočkají speciální zvýhodněné dopravy. Levně a bezpečně je k lékaři, na úřad, ale i za kulturou nebo na setkání s přáteli dopraví Taxíky Maxíky. Projekt sociální taxislužby je výsledkem spolupráce Nadace Charty 77 (Konto Bariéry a SenSen) a lékárenské sítě Dr.Max. Slavnostní předání Taxíků Maxíků novým provozovatelům se uskutečnilo tradičně o Adventu, 2. prosince v Rezidenci primátora hlavního města Prahy.

  • Francouzská pečující dermokosmetika Nuance, exkluzivně nabízená v lékárnách Dr.Max přichází s produkty s perlami a kaviárem – řadou NUANCE ABSOLUTE CAVIAR & PEARL. Sérum, denní, noční a oční krém s unikátním složením i vlastnostmi překvapují cenovou dostupností.

  • Dr.Max je pro obyvatele ČR nejdůvěryhodnější značkou mezi lékárnami a druhou nejdůvěryhodnější vůbec. Ukázal to průzkum výzkumné agentury Nielsen provedený ve spolupráci se společností ATOZ.

  • 25. září se jako Světový den lékárníků slaví pod záštitou Mezinárodní farmaceutické federace (FIP) letos už podesáté. Ve spolupráci s FIP se ke gratulaci lékárníkům letos kampaní připojuje i síť Dr.Max jako největší zaměstnavatel v oboru.

  • Ve spolupráci se společností Diparlux jako jediným oficiálním českým distributorem začal v padesátce lékáren Dr.Max exkluzivní prodej ikonické dermokosmetiky Physicians Formula, jejíž příběh sahá až do roku 1937. V několika kategoriích jde o nejprodávanější dermokosmetickou značku v USA, po jejímž prodeji ženy v Česku už dlouho volaly.

  • Tři roky po premiéře prvních produktů dámské pěstící dermokosmetiky Nuance se v lékárnách největší české sítě objevuje i pánská řada. Stejně jako předchozí má i novinka původ ve Francii, a právě tak staví na síle přírodních složek.