Tiskové centrum (139)

  • Ve spolupráci se společností Diparlux jako jediným oficiálním českým distributorem začal v padesátce lékáren Dr.Max exkluzivní prodej ikonické dermokosmetiky Physicians Formula, jejíž příběh sahá až do roku 1937. V několika kategoriích jde o nejprodávanější dermokosmetickou značku v USA, po jejímž prodeji ženy v Česku už dlouho volaly.

  • Tři roky po premiéře prvních produktů dámské pěstící dermokosmetiky Nuance se v lékárnách největší české sítě objevuje i pánská řada. Stejně jako předchozí má i novinka původ ve Francii, a právě tak staví na síle přírodních složek.

  • Obrat lékáren Dr.Max dosáhl v roce 2018 téměř osmnácti miliard korun. To představuje meziroční růst o víc než jedenáct procent. Podle generálního ředitele Daniela Horáka na tom mají hlavní zásluhu zaměstnanci.

  • Národní asociace provozovatelů lékárenských řetězců tří zemí střední Evropy se spojují do evropské federace EFPC (European Federation of Pharmacy Chains). Vznik nadnárodního sdružení, které vede bývalý šéf českého regulátora (Státního ústavu pro kontrolu léčiv) Zdeněk Blahuta, byl včera oznámen v Praze.

  • Taxík Maxík, sociální taxislužbu, kterou do života uvedlo Konto Bariéry Nadace Charty 77 ve spolupráci s lékárnami Dr.Max, budou moci využívat i občané Českého Těšína, Frýdlantu nad Ostravicí, Písku a Prahy 15. Taxík Maxík poprvé vyjel v roce 2016 v Prachaticích a Liberci. Loni se přidaly Kutná Hora, Praha 5 a Ústí nad Orlicí, letos Benešov, Most a Svitavy.

  • Dr.Max je pro obyvatele ČR nejdůvěryhodnější značkou mezi lékárnami a druhou nejdůvěryhodnější vůbec. Ukázal to průzkum výzkumné agentury Nielsen provedený ve spolupráci se společností ATOZ.